§ 1. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien:
- Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (może to być formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej lub wiadomość e-mail).
- Odesłać Towar na adres:
Mandala Advertising Sp. z o.o.
ul. Barcinek 14/—, 62-010 Bugaj, woj. wielkopolskie.
- Zwrot kosztów za zwrócony Towar (wraz z kosztami dostawy, jeśli dotyczy) zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru lub dowodu jego nadania.
Formularz odstąpienia od umowy:
[Wypełnij i odeślij tylko w przypadku odstąpienia od umowy]
Adresat: Mandala Advertising Sp. z o.o., ul. Barcinek 14/---, 62-010 Bugaj
Ja, [imię i nazwisko], niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego(-ych) towaru(-ów): [nazwa produktu].
Data zamówienia: [data zamówienia].
Data odbioru: [data odbioru].
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko].
Adres: [adres konsumenta].
Podpis: [tylko jeśli formularz jest wysyłany w wersji papierowej].
Data: [data złożenia formularza].
§ 2. Zwroty
- Zwracane Towary muszą być kompletne i w stanie nienaruszonym (chyba że uszkodzenie wynika z wad ukrytych lub dostawy).
- Koszt zwrotu Towaru pokrywa Konsument, chyba że Sprzedawca zgodzi się pokryć te koszty.
§ 3. Reklamacje dotyczące Towarów
- W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej Towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację w ramach rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Reklamację można zgłosić:
- Drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@ekozdrowy-dom.pl.
- Listownie na adres: Mandala Advertising Sp. z o.o., ul. Barcinek 14/—, 62-010 Bugaj.
- Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i nazwisko Klienta,
- Numer zamówienia,
- Opis wady,
- Datę zakupu,
- Żądanie związane z reklamacją (np. wymiana Towaru, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
§ 4. Proces rozpatrywania reklamacji
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od ich otrzymania.
- Klient zostanie poinformowany o decyzji drogą e-mailową lub telefonicznie.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
- Jeśli wada jest możliwa do usunięcia, Towar zostanie naprawiony lub wymieniony.
- Jeśli wada nie jest możliwa do usunięcia, Klient otrzyma zwrot środków lub obniżenie ceny, zgodnie z żądaniem.
§ 5. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną
- Wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem Sklepu należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@ekozdrowy-dom.pl.
- Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i nazwisko Klienta,
- Opis problemu.
§ 6. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- Towarów wyprodukowanych na specjalne zamówienie Klienta.
- Towarów, które po dostarczeniu zostały rozpakowane i ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone (np. produkty medyczne).
- Towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia.
Data obowiązywania: 23.01.2025